Monday, January 3, 2011

Crăciun..pe nou

Am planificat şi tot am planificat ca într-un final să văd Crăciunul (pe nou) într-o capitală europeană..a meritat întreg efortul!

Târgurile de Crăciun, atmosfera, mirosul, oamenii dragi, zâmbetele, zăpadă, arhitectură memorabilă..toate au fost mult mai impresionante decât imaginate aici, acasă!

Mereu simţeam o atracţie specifică faţă de Praga..inexplicabilă, de fapt..îmi ziceam că numaidecât am s-o văd şi anume iarna, de Crăciun..un oraş de vis în straie luminoase răspândind reflexii plăcute chiar şi în cele mai întunecoase suflete..asta a şi fost..nici urmă de dezamăgire!

Castele, poduri, atracţii turistice, ger, bere, vin fiert, grog, hot punch, trdelnik şi multe alte descoperiri puternic întipărite în memorie..recomand!


Un singur fact e cert, am greşit crezând Praga a fi demna de vizită doar iarna..oraşul mi-a demonstrat că plăcerea turistică va fi caracterizată de aceeaşi intensitate în alt orice anotimp..ce e frumos, e frumos oricînd!

Repet, se merita!!!

No comments:

Post a Comment