Monday, January 3, 2011

Revelion fără olivie..maaare greşeala! :)

Am vrut inovaţie..am vrut să fug de stereotipuri..am vrut să fiu specială..am vrut să uimesc, însă nu am estimat corect nici gradul de importanţă a ocaziei nici intensitatea clasicismului din public..
pe scurt: перемудрила cu meniul de revelion şi..am dat-o în bară..

Cu toate că am gândit mult atunci când am ales direcţiile gastronomice din acea seara şi oaspeţilor li s-au propus combinaţii noi spre explorare, în final am citit foarte clar în ochii tututor: "unde şuba?"..

Pe întâi ianuarie eram distrusă..gatitul reprezintă o valoare importantă pentru mine..dacă nu reuşesc să mulţumesc pe cineva atunci e fail mare :) în focul dezamăgirii am zis ca nu mai experimentez niciodata..bag piciorul în bucătaria franceză şi fac olivie la orice ocazie, fara excepţii! eram suparată..neapreciată.. dar totuşi am stat, analizat..oaspeţii prezenţi în noaptea de Anul Nou erau chiar buneii mei..de unde ar avea ei aprecierea corespunzatoare (adică acea pe care o aştept eu) pentru salate cu crevete şi portocale sau cu linte şi capere?! cum ar fi ştiut ei să primească placere de la placinte cu spanac, canapes cu mozzarella, basilic şi roşii sau pastrav copt cu muştar Dijon dacă abia făcuse cunoştinţa cu toate aceste gusturi atipice?!

M-am linistit..am topit 200 g ciocolata albă, am încalzit 200 ml lapte cu condimente plăcut aromate, am transformat 3 albuşuri în spumă şi am facut un mousse..asta e..dezamagirile se tratează prin noi încercări..aşa ma vindec eu :)

No comments:

Post a Comment