Wednesday, January 19, 2011

team work..hard work

n-am ştiut ca team work-u' e într-atât de greu..s-ar fi crezut ca odată cu creşterea numarului de minţi lucrătoare, task-ul se va tranforma în floare la ureche..însă realitatea rupe conceptul primar..cu câţi mai mulţi membri cu atât purpose-ul devine mai ramificat, deci vag, iar task-ul ia noi nivele de complexitate..

de ce nimeni nu ne-a învăţaţ să ascultăm?! de ce e aşa de greu să acceptam obiectiv noi, străine păreri?! taci şi ascultă! cineva poate şti mai bine..de-aşi fi  realizat asta în momentul în care aveam tupeul să mă opun doar pentru a fi împotrivă..eh..câte lupte ar fi soldate acum cu withdraw-ul fără consecinţe dureroase..

am un nou concept pe care vreau să-l împart: team..delegating..succes :)

1 comment:

  1. Am observat și eu faza cu neacceptarea ideilor străine. E straniu în special când ideea dată este evident mai bună. Cauzele pot fi multiple: imposibilitatea de a accepta greșelile, supraaprecierea forțelor proprii sau neacceptarea sfaturilor de la cei inferiori(în funcție sau în viață).
    Soluții?? Nu prea văd soluții în cei din jur. Singura care poate creea soluții ești chiar tu. Tu trebuie să-i faci să te asculte.
    Și încă ceva, Dale Carnegie zicea că: „The only way to get the best of an argument is to avoid it.” Trebuie să îi ia-i, cum se spune, cu bombonica, pentru le impune soluțiile tale.

    ReplyDelete