Friday, March 18, 2011

calculată..rea

Obişnuiesc să-mi calculez emoţiile..de ce să utilizez energie pentru a reacţiona prompt şi adecvat în momente imprevizibile, dacă pot să le evit? uneori explodez..pare rau evident apoi, caci exact in proces ma simt erou, unic coordonator al situatiei, unic expert..si atunci distrug, ba chiar o fac constient, crezand orb ca e unica modalitate de solutionare agreabila pentru ambele parti, fara a ma interesa daca al doilea personaj e deacord..spun cuvinte tari, din economie mai mult, caci cele slabe si moi provoaca un delay pe perioada incerta a rezultatului, iar eu il vreau acum!..eu..eu, cea care presupune ca toti vor acelasi rezultat..nu ma obosesc prin a afla daca presupunerea mea are in baza o oarecare cantitate de adevar..

anyway, e vorba de ceea ce am facut recent..enormul soul damage provocat unei persoane absolut inofensive si infantile e o rusine acum..ma chinuie din simplul motiv ca o puteam face altfel, rezultatul fiind de aceeasi dimensiune insa cu o alta forma, culoare, aroma..dar totusi ce a fost atunci? hm..era tensiune cumulata, prea mare dorinta de a evita si un prea puternic efort pentru a o face frumos, fara victime..eram presata..da..asta e..presiune, tentaivele intensive m-au facut sa-mi pierd calmul..

si sunt vinovata..si regret..si as vrea sa am alt output acum..if only I could stop myself when feeling like giving up and hang on for a little bit more..

3 comments:

  1. mm da tu Alina esti poet, atita analiza si vocabular atins, si pe ce fapte ai facut aceasta descriere ?? serviciu?

    ReplyDelete
  2. no, nimic work related aici..just personal stuff :)

    ReplyDelete
  3. Sometimes e bine sa reactionam asa cum ai reactionat tu.....E mai bine sai zici omului clar si raspicat tot ceea ce ai pe suflet decit ulterior sa te chinui si pe tine, si pe el.... Asa ca nu te consuma...Nu cred ca esti vinovata cu nimic.
    P.S. Oricum aceasta e doar parerea mea. ;)

    ReplyDelete