Friday, April 1, 2011

trecut neuitat..revenit..stupid

si tocmai cind credeam ca nimic nu ma mai poate surprinde..mi-a venit acum, indreptatindu-si comportamentul ridicol de iresponsabil..cerind intelegere..si o face pentru el la siguranta, in nici un caz pentru mine..fiecare din noi vrea sa se simte erou..ii voi da aceasta posibilitate..pina in momentul in care-i voi scrie raspuns, daca o voi face..

acum cere bunavointa..de parca ar fi primul..am cerut si eu cindva..nu am primit..ce m-ar facea s-o dau acum, fara urme de repros si dorinta de rabunare? hm..omenia! nu am uitat, am incercat sa sterg..am incercat sa uit, sa tai..imposibil..chiar citisem recent un articol foarte true al unui blogger moldovean.."nu poti sa stergi un om"..si n-o poti face..poti doar sa devii indiferent..am devenit..mesajul primit m-a facut sa rid..mult..venisem devreme la oficiu..eram plina de agresie..autobusul pe care-l considerasem norocos, caci a fost atit de bun si nu m-a impus sa-l astept mult, era plin de babe..muuulte, mici sh tari (mici temporar, caci azi eram pe tocuri)..deci venisem sufocata de ginduri rele si am citit-o..eh..bine ca nu am scris raspuns de indata ce am zarit mesajul..una din rezolutiile acestui an este practic atinsa! :)

nu-l inteleg, dar nici nu vreau s-o fac..oamenii isi expun tirziu gindurile/sentimentele din simplul motiv ca nu mai suporta sa le poarte ei..sentimentul de vina e totusi unul greu..si atunci le arunca pe constiinta altcuiva, camuflind procesul prin crize existentiale..astfel isi coloreaza egoismul si lasitatea in culori aparent demne..sunt  descoperiti..nu capata experienta..of..oare cind apare maturitatea?!

11 comments:

  1. hm,
    if you think you got it, you dont
    if you think you dont got it, you still dont

    iaka eu nuntseleg,
    daca cineva vre cu tini s muteaska si tu nu eshti contra (adika vrei po devceaci) atunci de ce s nu muteshti,
    dar daca cineva vre shi tu nu vrei (to4no nu vrei, ai zadnie mysli tipa :) ) atunci nu muteshti

    men are simple (c) ugly truth

    dar daca cineva te keama la jazz undeva ap neobezatelino s zici nu

    ReplyDelete
  2. nik tu n-ai nteles..nu de mutit era ideea..I see men are too simple ;)
    ladna, jazz tak jazz..merg, numai ca nush cind :P

    ReplyDelete
  3. kare dar ii ideea k savsem ne panimaiu ia ?

    v 4iom je byla iziuminka ? k eu prapustil eio, a morojenoe uje siel. :)

    ReplyDelete
  4. @john: da tie treb neaparat sa ntelegi? :)
    @nicolae: gresit?!

    ReplyDelete
  5. agresiv* sorry dejtili sar nu uni treb :D

    ReplyDelete
  6. :) speriat? nici degetele nu te asulta deam :D

    da..este asa ceva..s-o adunat sh o iesit intr-un mod mai agresiv decit asteptam..acum recitesc sh singura ma tem oleaq :)
    anyway crede-ma o merita..poate nu chiar asa rautacios, da fie in avans, p-u profilactica ;)

    ReplyDelete
  7. mmmm... da poate la mijloc se ascunde altceva

    ReplyDelete
  8. Foarte dragut blog. Referitor la "stupid" nu stiu cit de stupid e, daca totusi acorzi o asa mare atentie acestui fapt. Poate ca totusi inca mai tii la persoana data, si nu-ti e chiar asa de indiferenta acea persoana, pe cit incerci sa te autoconvingi.

    ReplyDelete
  9. ok..e o idee, cea mai simpla as zice..e usor sa asociezi fiecare atentie cu "inca mai tii la persoana data"..asa poti sa califici orice gen de emotie prin a fi atasament..in realitatea de azi, e totusi altfel, mai complicat, din pacate..
    p.s. as aprecia mult daca as putea identifica pe cei care-mi scriu prin cel putin nume/prenume/alias...anonymous asta nu-mi place deloc ;)

    ReplyDelete