Friday, November 19, 2010

ce-o fi

ziua studentului..concerte în centru..cine cântă?

le-am auzit/văzut publicitatea..nu i-am ştiut până acum şi cred ca n-o să-i cunosc nici memorez vre-odata..

ce-o fi? sunt eu deja trecută la ai mei 2 şi 2 sau într-adevăr nu există nimic memorabil azi?

nu admit compromisuri (cauza aici)..alintată cu muzica calitativă de cândva, acum refuz să accept inovaţiile simpliste de orice gen..îmi pun propriile limite (de parcă nu ar fi destule cele existente)..probabil greşesc..probabil ţintesc prea departe..dar prefer să nu ştiu decât să ştiu ca e rău..


2 comments:

  1. Ehehe, Malina, păi la cîtă muzică bună este în ziua de azi, nu te regăseşti chiar in nici într-un cîntec?

    ReplyDelete
  2. Solidarizez în întregime, tot discutat recent cu nişte colegi despre asta. Şi n-am fost auzit spunînd că procentajul de muzică bună care se face acum e extrem de mic, iar restul e trash comercial care se ţine exclusiv pe poponeţele din clipuri )

    ReplyDelete