Saturday, November 13, 2010

Multitudinea posibilităţilor – putem alege una?!


Se dă: fie se pune ca scop efectuarea unei călătorii în europa

Se cere: de ales hotele..varianta optimă ..raportul  calitate/preţ >= 1

Rezolvare:

Booking.com..excelent..multă informaţie..hm..hotelul ăsta e bun,  însa preţul..nu merge..altul..e plăcut..dar localizarea..prea departe..altul..uuu ăsta e cu renume..mereu mi-am dorit să stau aici..amplasat chiar în centru, minune..să vedem review-uri..ahhh..nici unul pozitiv..următorul..nu..următorul..niciodată..următorul..posibil..următorul..poate este totuşi ceea ce caut?..următorul..să le văd pe toate întâi..prea multe..e imposibil..poate anulez totul..
q.e.d.

Posibilităţi, variante, concepte, soluţii, culori, idei, arome, confesii..multitudine periculoasă! cum o scoatem la capăt?!

Mereu am luptat pentru alegere..am zis că fără opţiuni nu suntem liberi..ne-am împotrivit aspru impunerii unei formule unice pentru toţi..toate pentru ca acum, având imposibilul în faţă, să fim înglodaţi în propriile dorinţe, incapabili de a alege..dorim tot sau nimic..

Nu, nu sunt pro limite, unicitate sau formă şcolară..chiar deloc..dar sunt contra opţiunilor „de umplutură”..contra diversităţii ce supraîndestulează necesarul..vreau democraţie in doze comestibile!

Cer mult sau puţin?!

1 comment: