Wednesday, November 10, 2010

Intro

Asta e..ajunsă aici în pragul unui blog..blogul meu..sună dulce..promit să scot tot ce-i mai bun..promit să o fac regulat..promit să nu renunţ..promit să promit :)

Încep.

Când ajungi să ştii că eşti gata să împărtăşeşti din experienţa ta?!

Când ştii că ai dreptul să te implici în existenţe străine fără riscul de a produce daune majore?!

Când ştii că poţi fi mentor aplicativ unor vieţi străine fără a-ţi afecta propria?!

Niciodata.

Mi-e frică să admit că un gând de-al meu, născut după un scan rapid al unei probleme fie proprii fie total străine, poate fi baza unei hotarâri decizionale..mi-e frică, dar nu tac..o fac..dau sfaturi, mă implic, insist, căci cred (şi o fac efectiv întemeiat) că anume raţionamentul meu va aduce rezultatul dorit şi..mă rog..mă rog să nu fi greşit când mi-am crezut parerea demnă a fi lansată..    

Curaj.

blogul: emoţii, experienţe, gânduri expuse apetisant unui şir de existenţe înfometate..influenţă cu responsabilitate ascunsă..tentaţie înfricoşător de atrăgătoare ce ţine departe până în momentul în care acaparează definitiv..prea mult? deacord..e doar un blog..sint doar gânduri..a mele..enjoy, if willing to do so :)

No comments:

Post a Comment